Update

Fredag...
Som ett stressat rådjur for jag fram... Fixade hästarna. Hem i flygande tjohej och in i duschen.
Raoul hade fått ett samtal om att det var dags att hämta den halva älgen kl 18. Så han ner till Malmköping. Naturligtvis var det inte klart förrän straxt efter 19... vi skulle ju bara vara borta 19.30... Nåväl Raoul var hemma till straxt eftr 20 så vi kunde komma iväg. Jättetrevligt som vanligt hos Ingrid och Christian tillsammans med Lena och Johnny. Kikade på klockan vid 23, sedan vet jag inte vad som hände för nästa gång var klockan straxt efter 02... Hem och sova sju kvart i timmen :

lördag... Trött som få då jag skulle släppa ut pållarna... Sedan gick hela dagen... En sån där dag som jag behöver en dag i veckan... Fikade och hade trevligt.
Red tillsammans med Lina på Doris och Moa på Miramis runt hela slingan...

söndag... Vaknade av att Klara hulkade vid 7-tiden... Sedan vars det kört, jag kunde inte somna om. Plockade lite med tvätten på biljardbordet. Städade ur fönstret och skulle sätta fram ljusstakarna. Kan inte minnas att de var så trasiga då jag plockade undan sist... Märkligt...  Strök julgardinerna och fick upp dem... Det ser aningen mer ut som jul hemma nu. Nu ska jags nart upp till stallet. Idag måste jag sätta på vinterjulen på trailern annars kommer jag inte att komma iväg på träning på onsdag. prova att lasta Varre??? Tveksamt om jag hinner. Ska hämta Elin och Jakob hos deras faster vid 18-tiden...

Nu ska jag upp till stallet... Har lagt ut en annons om att vi har en ledig boxplats omkr mitten av januari och nu ringde en tjej som ville komma och kika...

CU!♥

Kommentarer
Postat av: Vonne

Facebok är ju som tur frivilligt ;)Bara att klicka på Paulina om du vill till hennes logg.

Jag blev bara lite chockad då jag läste om Dilba, jag har inte hört ett ljud om det förut.



Ha en bra dag kära du!

2009-12-14 @ 09:09:22
URL: http://vonnes.blogg.se/
Postat av: Sara

Tur jag jobbade i helgen annars hade jag blitt ruskigt besviken av brist av besök....tur för han det... ;-)



Kramen från syss

2009-12-15 @ 10:35:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0