Nu blev det bråttom...

Helt hupps och superbrådis...
Tack o lov att jag ringde Malin och stämde av med henne om vad som är ok att köpa till Svante i 20-årspresent... Tiden som R fick förra helgen, om när vi är välkomna, är inte alls den som gäller för idag...
Nu blev det liiiite brådis eftersom vi (som vanligt) inte varit ute i tillräckligt god tid. Sitter ju för katten ff i  morgonrock!
Nu ska vi till U-V och köpa presenterna , men innan det måste vi vara helt färdiga så att vi kan vara på den södra sidan av stan kl 14. Natutrligtvis trängde sig R före mig i duschen, så här sitter jag nu och väntar på att det ska bli min tur...
Jag har intaget av hästarna som gör att vi inte kan stanna så länge, men en liten stund blir det iaf.

CU!

Kommentarer
Postat av: Vonne

Hoppas ni hade trevligt, såg att du inte kunnat hålla dig borta från stallet när jag kvällsfoodrade :)

2009-02-21 @ 23:40:21
Postat av: Anna

Jag läste inte ditt SMS förrän vi hade kommit till "tunneln"(fråga mig inte vilken, det var R som körde :))

Du skulle bli detektiv du :D ...Nää... Klarade inte att hålla mig undan :) Var upp vid ca 17-tiden för att kolla Varres stråle och när jag iaf var uppe slängde jag i glucosmin o foderjäst i maten.

1000, 1000 tack för all hjälp idag. I LÖÖÖVE U!!!

/A

2009-02-22 @ 00:35:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0