~~~Löööördag~~~

Upp i ottan kändes det som. Jag var obeskrivligt trött i morse. Kravlade mig ur sängen och fick i mig lite frukost innan jag åkte till stallet och släppte ut pållarna.

Skyndade mig hem och röjde på Malins rum. Mamma och pappa hade ju lovat att komma förbi innan de skulle till moster Rigmors 70-årsuppvaktning. Mamma, pappa och Gun-Britt dök upp vid 14-tiden. Körde "gänget" till Sollentuna och träffade mer släkt. Moster Ingegärd, som f.ö. fyller år idag... Grattis! Morbror Karl-Erik och fru Berit. Berit fyller också år idag... Grattis! och... var det Daniel eller Mikael som var med? Hur som helst, vem det nu än var av tvillingarna, så är det iaf en av alla mina kusiner :)

Släppte greppet om gänget, handlade och åkte hem igen.

Raoul skämmer bort mig... Lagar både god och nyttig mat. Idag kyckling med kokta morötter och sockerärtor, vatten för mig till maten eftersom jag ska chaufför lite senare igen. 

Knäpper på TVn och finner Körslaget i full gång. Raoul ♥, stackarn, lagar laxpaj och här sitter jag...



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0