Lördag 3 januari 2009...

... Idag red vi till Bogesund. Sandra visade oss en runda som jag aldrig ridit förut. Den ska vara jättemysig att rida sommartid då det är sandvägar man rider på. Vonne på Doris (som vanligt), Zandra på Pepci och Sandra på Boki och jag på Varre.

En ridtur på 3 timmar där jag efter ca halvtid lyckades att ramla av... Boki tvärnitade och vi låg nog aningens för nära, för Pepci slog på bomsen han också och vips stod även Varre stilla. Jag höll på att byta häst till Boki innan Varre flyttade sig och jag satt på backen bland alla dessa ben... Men inga människo-ben brutna och hästarna såg ut att vara ok så det var bara att sitta upp och fortsätta.

Man frågar sig varför man inte gör dessa långturer oftare, de är underbara.

Här är lite bilder på hemvägen. Mobil-bilder i vanlig ordning :-)



Ryggarna på Z-S-andra   Vonne & Doris          Jag & Varre              

 Nu sitter Raoul och jag och kollar  körslaget. Har precis lyssnat till Magnus och Boråskören med en låt av Pink... En svår låt som i mitt tycke inte lät ngt vidare i original med Pink och den lät definitivt inte bra i detta framförande.

Lagaylias gäng gjorde bra ifrån sig. Men Team Erik var skitgrymma!


En fråga bara... Vem i hela världen väljer de kläder stackars lilla Gry ska ha på sig?

Det ser inte bra ut! Brösten får inte plats och resten är som en glittrig ballong.
Har Gry ingenting att säga till om klädvalet?

Synd på klädvalen eftersom hon är ganska söt...
Snart är det Wallander...
Ha en trevlig kväll!


Kommentarer
Postat av: Sara

Låter underbart! Men usch vad kallt det är idag här nere.. -18...

2009-01-04 @ 10:14:20
Postat av: Sara

Du vet ingen som vill fynda lite Pikeur och Kyra K Kläder? Var ju lite optimistiskt i våras då vinterkollektionen visades upp, trodde att jag skulle ha återgått i normal form nu... Men så är ju inte fallet tyvärr.. Ligger ute på min blogg, Pikeurkläderna är storlek 46, men som en 42-44 i storlek, Kyrak är en XL men är som en L.. kanske vet du någon som är intresserad, bra pris på dem!

2009-01-04 @ 13:24:22
URL: http://benafakirlund.blogg.se/
Postat av: paulina

gry är tydligen gravid, så det är nog mycket därför brösten höll på att ramla ur. :P

2009-01-04 @ 15:54:36
URL: http://paullinas.blogg.se/
Postat av: Anna Öberg

Jo, jag vet att Gry är gravid, det var därför hon inte var med och hoppade i Globen. Men bara för att hon är gravid behöver väl inte TV spöka ut henne i glittriga tält.



Sara...

Jag ska lyssna runt lite...

2009-01-04 @ 18:10:26
Postat av: Syster- yster

Måste man bli illa klädd bara för att man är gravid? Finns det inget "gravidmode"?

2009-01-09 @ 13:04:58
Postat av: Anna Öberg

Håller verkligen med dig...

Kul att du hittat hit :-)

Kram!

2009-01-09 @ 13:41:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0