Onsdag och Ellis födelsedag ~♥~

*Pust*


  • Avstämn. Löner och kontrolluppgifterna för 2008 är klara.
  • Uppdateringen av löneprogrammet är klart
  • Uppdatering av journaler är klara

Detta har tagit hela min dag i anspråk. Känns smått löjligt att allt ska ta sådan tid.


Enl. min 2do-lista idag hade jag som plan att följande också skulle vara klart:


Löner januari (Lönerna ska ju bara vara utbetalda på fredag, men det är lugnt, jag hinner :))

Kundinbetalningar

Påminnelse och inkassohantering kunder

Skicka lev.bet

ÅR 2007/2008


Känns som en fantasi att allt detta skulle vara klart idag, hur tänkte jag egentligen?

Nåväl... Man hinner det man hinner.

Det är trots allt viktigt att det blir rätt. Det jag inte hinner idag får jag vackert göra i morgon. Just nu känns det inte som någon idé att börja med något nytt för då tar det tid innan jag kommer härifrån. Elin är stalledig idag så jag har båda hästarna.


Ellinor fyller 12 år idag! Stort grattis till  ♥ "lillan" ♥.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0