Söndag 11 januari

Vad är det som egentligen händer på söndagar? Från att ha varit helg så är det plötsligt dagen innan arbetsveckan börjar igen. Söndagar är sällan njutbara, de är mer deprimerande. Framförallt då man hade önskat hinna lite mer än det man faktiskt hann med under helgen. Tid är verkligen en bristvara.

Denna söndag har bara sprungit förbi känns det som. Mamma och pappa på besök, vilket alltid är roligt. Upp till stallet och ta hand om Gulle och Varre.  Träffade Vonne i något som kändes som en nanosekund, vi har inte setts på hela helgen. Landade hemma i en timme innan jag skulle åka och hämta Elin i Stenhamra idag...
Stannade till på City Gross, kollade in vad de hade kvar av deras gamla hästsortiment, vilket inte var så mycket.
Köpte två hästtidningar som jag bara längar efter att få ta med mig till sängs och läsa innan jag somnar.
Hmmm.... köpte även resårband till det sadelskydd jag oxå ska påbörja idag hade jag tänkt... som en sann tidsoptimist,  med tanke på att klockan nu är 22.20 Jag kan fortfarande hinna lite av varje. Om jag bara ritar av mönstret till sadelskyddet, då har jag iaf börjat :-)



Ja just ja...  Ska ju skrapa den trisslott jag köpte i torsdags och totalt glömt av...
Ska jag hinna allt detta är det lika bra att sluta med detta :-)
Ciao!


Kommentarer
Postat av: Madde

Hmmm.....det påminner om någon jag känner ;)

2009-01-12 @ 17:05:02
URL: http://litenmadde.blogspot.com
Postat av: Anna

hahaha!... Har du någon sådan i din direkta närhet du med menar du? :O

2009-01-13 @ 11:01:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0