# söndag # del 1

Jahupp... redan söndag...  helgen är slut :(
Fast egentligen inte...
Idag har jag planer på att åka och hälsa på Paulina och hennes ponny Dilba. Jag ska lyssna med Vonne om hon har lust och tid att följa med. 
Hade utsläpp av pållarna på morgonen. Hade alarmet ställt på kl 8. Men när telefonen ringde körde jag armbågen i sidan på Raoul innan jag förstod att det var min tur att gå upp...Var så vansinnigt trött att jag inte kom i väg förrän 8.30. Väl uppe i stallet var redan Eja, Mickan och Caroline där. Mickans första kommentar då hon såg mig var "oj, du ser tött ut".  Man kan lita på att barn säger sanningen :)

Släppte ut pållarna och gav dem sitt haghö, sopade hela stallgången och åkte hem för att äta frukost.
Paulina ringde och sa att hon är i stallet från kl 12 och 3 timmar framåt... 
Nu ska vi åka till Täbban och köpa ny mobil till Raoul då den packade ihop i går em.
.....fortsättning följer....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0