Utslängd...

Japp... fast inte så allvarligt som det låter...

Elin hade planerat att två kompisar skulle följa med henne till stallet och rida...
Vad som hon mer hade planerat var att jag skulle bara ta in hästarna och sedan åka ifrån stallet... Jag FICK  INTE vara kvar i stallet...

Nåja... jag skulle iaf på styrelsemöte till Nibble så i väntan på att klockan skulle bli 18 hittade jag Tinka och Dotty i grannstallet (som skulle på samma möte) drack lite kaffe och fick en pratstund innan mötet började.

Avhandlade lite om vår stundande Fältävlanstävling på Runsten som ska gå av stapeln i maj... Det är mycket att tänka på vill jag lova och jag som saknar erfarenhet känner att jag nästan inte kan bidra med nåt annat än glada tillrop...

Tinka, tävlingsansvarig


Dotty klarar av redovisningen
Men bilden blev inge vidare.. Jag gör ett nytt försök på den fonten vid ett annat tillfälle :)

Kom hem och fick äntligen lite mat i magen... Hungran :)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0