Vet inte vad man ska säga...

.. men här händer det grejor. På jobbet alltså...
Ingen fick sparken idag iaf... Men stOOOOra förändringar sker... Många fler rapporteringsverktyg, vilket i sig är bra, bara man man vet hur de ska tillämpas och vad man kan utläsa av dom. De ska ju hjälpa och inte stjälpa. Jag vill inte påstå att gossarna har förmågan att klara detta... Men även det får tiden utvisa.
Ångrar så vansinnigt nu att jag inte var intresserad av tjänsten i Hammarby Sjöstad... Men, men man kan inte köra bil genom att kika i backspegeln... Jag gjorde iaf ett medvetet val och det kommer säkert andra erbjudanden. Kanske inte idag, men det kommer nog. Det är ju inte så att jag aktivt söker nytt jobb, men dyker det upp något så kan jag ju alltid jämföra det med det jag har.

Datorn hemma håller på att packa ihop. Jag måste få tag i en ny innan allt brakar ihop som för ett par år sedan... Hade inte riktigt tänkt och lägga en massa slantar på en dator nu :(

Isgata när jag släppte ut hästarna i morse och trots denna urläckra accessoar (stallbroddarna :)) så for benen åt alla håll och kanter.

Nu ska jag snart få in alla tidrapporter av M som jag skulle haft i början av månaden, inte så konstigt att jag inte kunnat göra några löner ännu... detta på tal om att rapportera... *grymtar*

Mycket jobbsnack nu... Ledsen för det...

Bye, bye!

 

Kommentarer
Postat av: AJ

Ja, vad ska man säga? Fått mycket go respons av vänner o familj på DET fantastiska mötet. En kompis föreslog direkt "tjejmiddag"! Ha Ha

2009-01-22 @ 20:21:19
URL: http://obergs.blogg.se/
Postat av: Anna Öberg

Haha... ska vi annonsera efter nytt i detta forum? o vi ska vara tacksamma... för vad? Tror inte att jag känner någon så otacksam som jag... arbeta kan man göra var som helst, det är bara "latmasken" som är avgörande... hihi

2009-01-22 @ 22:03:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0