Fredagen...

Det vackra vädret höll i sig och stekte på rätt bra under dagen...

Jag hade en del småpyssel att hinna med innan jag fick träffa min "lekkamrat"...
Handla, gå med hundarna och kolla att Marina hade mat, vatten och rent i boxen...
Plockade upp Anki vid kyrkan som skulle visa Pippi, som varit halt lite till och från, för hennes ägare.
Hjälpte henne in med pållarna (Pippi o Tequila) och väntade till Leila och hennes man hade åkt. Då hjälpte jag Anki ut med pållarna igen. Men halt är hon inte, inte efter böjning och inte på böjt spår heller... 
Sedan bar det i väg till en sån där "kanibalgryta" :) en rund- ovan-jord-pool och svalkade mig i ett par timmar  tillsammans med Vonne, Zandra Jack och mormor, innan det var dags att ta sig till stallet igen. Vi hade ju planerat att att hoppa studs o lite annat på ridvolten.
Det var så roligt. Och det bästa med alltihopet var, att jag (!!!) red Varre på ett lite tjockare, men helt vanligt tränsbett och hon gick så bra... Jag var helt salig!... Jag vet inte riktigt vad som hänt, men det kanske börjar bli ett ömsesidigt förtroende för varandra... Mitt lilla ♥... :)

Zandra red Gulliver och han ser ut som en studsboll när han hoppar :)
Vonne på Doris och jag tror bägge två var riktigt supertaggade. Ekipaget bara låg och "rullade" på hinder... Härligt!

Åkte från stallet vid 19-tiden (tror jag)... inte helt viktigt med hur mycket klockan är då man har semester *ahhhh*
Hemma höll Raoul på att fixa med ungstekt lax och bläckfiskringar... och jag fick mig en vindrink om jag ordnade salladen... Taget!
God mat blev det och jag smygsomnade i soffan fastän jag absolut inte ville. Satt och försökte se på Falsterbo horse show, men ögonlocken blev för tunga och jag somnade  som vanligt :(


Kommentarer
Postat av: Vonne

jag gick och la mig innan jag somnade i soffan, hi hi men det var väldigt nära.....

2009-07-18 @ 21:09:03
URL: http://vonnes.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0