Go´ dagens!....

Fick jättegod middag igår, tillsammans med goda vänner...
Lena o Johnny, Ingrid o Christian (med "Grynet) och Doris en barndomskamrat till Ingrid som är på besök ända fra Norge :)

Grillad lax m mangosalsa en färsrksallad och kokt potatis, jag tror att jag hade klarat av att äta hur mycket som helst...
Grynet fick tag i mobilen och förstod snabbt hur kameran fungerade, men innan dess hann jag få fatt i en bild på den lilla damen...

Kristina "Grynet"

En glad Ingrid (bakom står min Raoul)

Lena (värdinnan) och Doris
  
Hmmm...jo det är jag! innan mörkrets inbrott :)

Johnny


Vi tog bilen dit och gick hem.
Idag på fm tog Raoul,jag och hundarna en prommis i värmen och hämtade bilen.
Skurade skåpsluckorna i köket men sedan tog orken slut. nu ska jag snart packa in Elin och Zandra i bilen och åka till stallet.


Haha...Just ja! Kapade håret!  Ruttnade totalt på de stripiga testarna. Så fram med saxen och bort med åtminstånde 15 cm... Det kändes mycket bra!

CU♥


 


Kommentarer
Postat av: Sara

Du fegar... bara 15 cm...? jag kapade minst det dubbla förra gången, så nu ligger du efter :D

kram

2009-07-07 @ 14:10:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0