Midsomer...

Verkar vara en trevlig liten och charmig by då man ser den på ytan.... Men visst måste den vara en av världens mest farliga by att bo i?
Förra veckan tror jag att det var  två eller tre personer som fick sätta livet till... Golfare om jag minns rätt :) I detta avsnitt var det tre till... Men det var gamla spioner åt MI6...

Jag gillar denna serie men vackra miljöer men jag gillar iofs de flesta Engelska serier... Jag kan inte säga exakt vad som tilltalar mig, det bara gör det. Vad tror ni om att det kan med åldern att göra?...

Ta bara den underbara Hyacinth i "skenet bedrar" (Keeping Up Appearances) och hennes mycket tålmodiga man Richard.

Några smakprov för den som inte har en aning om vilka serier jag menar :)

 
Morden i Midsomer går på kanal 1 kl 21 på tisdagar

Vänta... bara dessa två oxå...




Hyacinth träffar man i TV4+ kl 23 vardagkvällar fn..

Men helt ärligt skulle man inte vilja ha henne som syster, granne eller mamma :)

Dags att lägg sig nu!
CU♥


Kommentarer
Postat av: Vonne

Hamnade framför tvn av en ren slump och fastnade. Nu höjs han till skyarna,förut var han ett freak som förgrep sig på barn? Vad är sant?

Faktum är ändå att han gjorde en hel del gott!

2009-07-08 @ 10:05:18
URL: http://vonnes.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0