Morgonstund har guld i mun...

...ja, det heter ju så, men ack så trött jag var i morse då klockan ringde.
Upp till stallet och släppte ut pållarna, red Varre direkt innan det blev för varmt. Tog en lättare omgång på ridvolten innan hon fick gå ut i hagen... Drack kaffe och åt riskaka som var dagens frukost...

Sedan började jag med allt det vanliga... Mockade, släpade vatten, både till hagar och boxar, mat....
Schamponerade Marina innan vi gick vår 20 minuter långa promenad, sedan fick hon stå och äta och torka upp lite till  i solen.

La in nytt strö till Gulle och Varre. Städade av lite i stallet och tog resten av de sopor som ingen tagit hand om sedan vi tvättade stallet.

Solen skiner och här sitter jag... Tänkte lägga mig en stund i solstolen men Raoul klipper häcken och det låter för illa så jag avvaktar en liten stund till.

I kväll ska Raoul och jag  till Malin och Svante på middag. Det ska bli trevligt.
Jakob och Oscar får själva fixa middagen hemma...

CU♥


Kommentarer
Postat av: Vonne

Ha en trevlig kväll!

2009-07-18 @ 21:53:28
URL: http://vonnes.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0