nedräkningen har börjat!

1 arbetsvecka kvar till semester!!!

Vi får väl se om det blir något vackert väder över till mina semsterveckor. Aningens orolig över att de förbrukas nu ;)

Det känns lite som déjà vu... Sommaren 2005 närmare bestämt... då var det så här glödhett ända fram till min semester. Sista arbetsdagen inför semestern satt jag till kl 22 för att färdigställa rapporter m.m. men då jag slog upp mina ljusblå på lördagen regnade det och så gjorde det i 4 veckor...

Men i ärlighetens namn så behöver det komma lite mer rotblöta än det som kom på fm idag, det är grymt torrt ute.
Problemet är ju bara att när det väl börjar att regna så vill det liksom aldrig sluta...

Nu ska jag jobba lite igen!

                                                                

Kommentarer
Postat av: Vonne

Det är faktiskt jätte blött i skogen ff efter allt regnande förra gången.

2009-07-03 @ 18:21:18
URL: http://vonnes.blogg.se/
Postat av: Sara

Det var på tiden att det kom lite updates... säger jag..hahaha Allt bra med er? Varre? Kram

2009-07-03 @ 21:45:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0