Ny dag...

uppe tidigt... Vaknade och hade ont i ryggen... Ut en sväng med hundarna och när vi kom tillbaka hade Raoul vaknat och höll på med frukost.

Semester och med äkta pensionsvarning... Åkte och handlade men insåg inte att vi var väldigt tidiga...

Idag fyller Evas dotter Linda 22 år... (hittar ingen annan bild på henne än denna...)


Nu skymtar solen.. Ska skynda mig ut med mitt korsord (haha... vad sa jag om åldern nyss?) och sätta mig i solstolen.
Senare, dvs till em/kväll ska jag och Vonne ställa upp lite hinder på ridvolten och hoppa... OM det vill sig väl och vi får tag i en fotograf så kanske det kommer ett par bilder här lite senare...

CU ♥

Kommentarer
Postat av: ~ H ~

~ jo tack jag mår bra. själv då? :)

hahaha :D

2009-07-22 @ 13:16:22
URL: http://hhilals.blogg.se/
Postat av: emma

hihi okej =)



2009-07-22 @ 16:01:50
URL: http://lifeupsidedown.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0