som en helt annan dag...

Ja, för inte blev det som jag hade planerat det iaf... (se inlägget tidigare idag)

Ingen sadelvärdering (idag heller), för det är minsann semesterstängt. Jag tror att Raoul var rätt nöjd med det :)
Ingen Eva
och inget stall förrän sent på kvällen...
Visst är det märkligt ändå.. Jag menar , rätt vad det är så bara gör man en massa och tiden rinner iväg. Man har liksom ingen koll. Det känns obehagligt.
Började städa...
Jag är inget städfreak som städar bara för att jag inte har något annat för mig. Jag städar för att det är direkt nödvändigt och för att ingen annan gör det... Det är så förbannat tråkigt...
denna lilla bild säger precis allt! :D


 

They lied! Hard work has killed lots of people.

A clean house is a sign of a wasted life.


House work is evil, it must be stopped.



Jag har den på kylskåpsdörren hemma, för att påminna alla om hur förbannat trist det är att städa- även för mig...
Det som håller uppe denna lilla rara sak är en magnet som säger...



Med dessa väl valda... så förstår ni kanske att det var en sån där nödvändig dag idag...

Vi åkte däremot till IKEA och förköpte oss *not*... tre vanliga dunkuddar och underlakan.. wow...
Hem och vände... Hade inte tagit hand om pållarna.
Upptäckte till min fasa att Gulliver trasslat in hela svansen i kardborrar, vilket tog närmare 30minuter att få ur...
Hemska saker de där...






...tänk att de kan fästa så vansinnigt i lite svans...

Nu ska jag snart gå och möta Elin som kollar film tillsammans med Zandra och Ellinor
Hoppas att det är nybäddat och fint till jag kommer hem... Vad tror ni?  Ü

CU♥ 


Kommentarer
Postat av: eeeeeelin

kommit upp nya bilder från dressyr tävlingarna :D



Postat av: Vonne

Jag såg svansen när jag tog in honom igår, men sa inget. Tänkte att det skulle bli en fin överaskning :)

2009-07-29 @ 10:37:07
URL: http://vonnes.blogg.se/
Postat av: Anonym

Hygglig vän du Vonne... hehe... Blir hon för besvärlig Anna så ska jag hjälpa henne... Ü

Kram från syss

2009-07-29 @ 12:27:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0