Tack för idag ;)

Upp och mockade och fixade till fem pållar idag eftersom Madde är dålig...
Elin kom hem från Singö och red Gulliver medan jag tog en prommis med Marina.
Hem till Vonne vid 15-tiden och fick korv med bröd som var direkt livsavgörande och dagens goda gärning! Tack! ;)

Sedan ner till stallet igen för att rida Pållan min... En tur mot Sandviken och vårat sällskap var Vonne och Sidney... 
Elin drog med Zandra och Sarah till Täby C så vi fick bli solo i stallet... Snart är både Zandra och Elin hemma här och förgyller våran tillvaro i natt :)

Pratade med Anki tidigare som berättade att Madde var hemma igen, dom gjorde tydligen ingenting åt hennes yrsel. Pang bom -hem igen snurpan... Men hade det varit allvarligt hade hon väl fått stanna för observation. Även om det är trist att vara risig så var det ändå skönt att det inte var allvarligare än att hon fick åka hem.
Nu ska jag in i duschen, det var hemskt kvalmigt och klibbigt att vara ute och rida idag.. Allt sitter fast på kroppen för närvarande... och jag menar verkligen  ALLT ;)

Ett glas rött då jag skrev dessa rader gjorde susen...
CU♥


Kommentarer
Postat av: Vonne

Ja det blev en kalldusch för mig när jag kom hem, verkligen jätte klibbigt väder.

2009-07-19 @ 20:29:06
URL: http://vonnes.blogg.se/
Postat av: Madde

Tusen tusen tack för hjälpen med pållarna igår, känns bättre idag men fortfarande lite vimmelkantig suck

Tusen tack än en gång

2009-07-20 @ 13:38:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0