Spam!

Helskotta vad jag får massa spam nu för tiden... och alla ser ungefär likadana ut. Ni vet ...ett namn man inte känner igen, och  kikar jag i egenskaper för meddelandet står där att jag själv är avsändare... 
All denna skit  sedan jag börjat blogga eller om det är mitt YouTube-konto som är boven i dramat. Gjorde ett misstag och registrerade mig i "my space" - ett konto som jag sedan aldrig aktiverade, skulle kunna vara en bidragande orsak... Man ska inte pyssla med grejor man inte har en aning om vad det är...
Vet inte hur jag ska kolla upp det heller. Men förbannat irriterande är det iaf... Någon som har en idé eftersom det inte räcker med att sätta avsändarna som skräppost, då det ser ut som att mailen kommer från mig själv(?)...
Nu måste jag sätta fart och ta mig till jobbet...
CU♥


Kommentarer
Postat av: Jolbi - fashionillustrator

Tack så hemskt mkt!

2009-06-11 @ 10:35:49
URL: http://jolbi.blogg.se/
Postat av: Vonne

Hur gick det med bilen?

2009-06-11 @ 21:34:33
URL: http://vonnes.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0