Ehh...

*kliar huvudknoppen*

Ibland undrar man bara var pengarna tar vägen, det känns som om de bara rinner ut utan egentlig koll...


Undrar hur jag planerat när månaden ser så här...

Ridtäcke     300kr (reflex)
Massage   400kr (Varres :))
Hö            1700kr
Torv          1564kr (faktura kommer snart)
Spån          800kr (faktura och lev snart)
Bakbom  1000kr (hämta på lördag)
Gulliver    1100kr (hovis på tors 18/3)
SUM:        6864kr



Mer hö    4696
Ny höleverans på söndag ca 1,5 ton (räcker ca 3 mån) denna kommer jag att få dela upp på två omgångar hoppas jag, vi pratade om det sis iallafall.

Nåja... det hinner komma in lite mer slantar på kontot innan allt förfaller...

Dags för löneförhöjning!  *HAHA*

Nu ska jag gå och lägga mig.
Sov Gott!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0