Måndag natti-natti...

hehe.. somnade visst en stund på soffan... Måste bara skriva... Ridningen gick så kanoooonbra idag. Kändes helt rätt och inga "bockelibock" även om hon tenderar till att stressa upp sig en aning... Travhoppade gjorde vi oxå... *känner mig nästan lite vågahalsig* =) Tänk att jag, TANT ANNA, vågade!!! Nu var det ju inga höjder, men det roligaste av allt var att Elin tyckte att det såg rätt bra ut för att vara över 15 år sedan :) om man bortser från ett par skutt i höstas(?)
Vonne var ännu modigare och duktigare. Nöjda med  våra insatser och en liten kick blev det som vi båda så väl behöver.

Utsläpp av pållar i morgon och utvecklingssamtal...Hmmm... eller "Medarbetarsamtal" (som det faktiskt heter) kl 8.30.. Spännande va ... eller inte ! :)

Nu ska jag sova  -sju kvart i timmen ;)

Natti-natti!

Kommentarer
Postat av: Vonne

Det är lätt att vara modig när man har en häst på 22+ som man känner utan och innan ;) Hur rörde hon sig i morse när du släppte ut? Var hon stel i kroppen? Hon var ju ovanligt pigg igår! Massage på fredag!

2009-03-31 @ 08:44:50
Postat av: Vonne Lindell

Hur gick medarbetarsamtalet? Nyfiken i en strut :)

2009-03-31 @ 11:19:44
Postat av: Anna ☼

Svar, Vonne... hon var som vanligt "trött" men vem var inte det? :) Men jag upplevde henne inte som stel iaf... vet inte om jag har råd med massage på fredag :( men jag borde för Varres skull... Ska rota djupt i plånboken.

/A

2009-03-31 @ 13:13:43
URL: http://obergs.blogg.se/
Postat av: Vonne

Jag har absolut inte råd, men det känns inte bra att avboka så här i sista stund.

2009-03-31 @ 13:58:43
Postat av: Elin

men mamma.. jag var bara tvungen att säga att det såg bra ut. :O nej jag skojade, det såg helt okej ut. men vonne va proffsigast :) i galopp o allt...

2009-04-05 @ 16:21:11
Postat av: Vonne Lindell

Ha ha! tack Elin du är snäll du ;)

2009-04-06 @ 06:28:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0