Pustar ut...

... Jag har nog en tendens till att göra en höna av en fjäder trots allt.... Visst är min arbetsbelastning hög (trots det hinner jag slänga in ett inlägg), men skönt att jag igår iaf kunde berätta om det orimliga i att ha en likviditetsrapport klar till i dag kl. 13... Med andra ord, så slapp jag denna efter ett noga valt språk ( : )Sandra!!!) då jag varsamt la fram vad jag behöver för att göra en analys och att Herr M minns hur bökigt det var sist vi skulle arbeta fram en sådan. Det resulterade iaf i att jag ska få de uppgifter jag behöver samt en "sittning" med övrig planering. Det var inte illa va ... Skönt att jag slapp sitta i natt och gör något som jag ändå inte kunnat göra färdigt.

Nu ska jag ta lunch!

CU!!

Kommentarer
Postat av: Jossan

det är nått mysko med inlägget över :S



Svar: just nu är det inte vidare topp... nu är jag trött på allt drama..

2009-03-22 @ 13:15:23
URL: http://Http://www.metrobloggen,se/Mickla

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0