sjukling

Hu jeda mig... Vilken hemsk natt och morgon jag fick...
Spytt som en räv vid 3 tillfällen i natt och tidiga morgonen.
Trots detta satte vi oss i bilen och åkte och hämtade mina nya bommar på Ekerö. Raoul körde och det var en pärs att sitta brevid bara. Fullkomligt slut som människa.

Nu har jag vilat ett par timmar och ska försöka sätta mig i bilen och ta mig upp till stallet.
Elin måste rida Gulliver ordentligt och jag kan göra kraftfodret till pållarna, resten har Vonne och Zandra redan gjort då dom hörde om min underbara "resa" i natt. Tack mina älskade vänner! ♥

Hoppas jag är betydligt piggare i morgon för då kommer mer hö kl 10.00

CU!

Kommentarer
Postat av: Vonne

Tack själv för igår, min räddare i nöden! ;)Kram!

2009-03-14 @ 19:14:39
Postat av: Evelina

Sv: Ja absolut :D <3

2009-03-16 @ 15:31:03
URL: http://lillie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0