Söndag

Kan inte hitta min lilla sladd som behövs för att överföra bilderna från mobilen till datoriet. Jag kan för mitt liv inte begripa var den har tagit vägen.

Jag startade hemifrån kl 9.15 då jag åkte och hämtade Elin på Ekerö. Upp till stallet och fixade hästarna vid ca 11.30. Rida? Näää... direkt till Upprätta i Vallentuna på avsutten träff med dressyrlaget kl 13.  En liten träff med alla ryttarna och föräldrar, fika och avslapppningsövningar. Det var riktigt trevligt. Tyvärr inga bilder eftersom jag inte kunde hitta sladden för att föra över bilderna. Vi lämnar Vallentuna vid 15-tiden åker och hämtar  upp Yvonne och åker till kollektivets årsmöte hemma hos Åsa.
Hjälpte Yvonne med kvällsfodringen och körde hem henne och var hemma vid 21... Mätt och belåten satte jag mig i soffan och skulle titta på Beck, men somnade i någon reklampaus så jag missade säkert den sista 1/4 av filmen... Spännane va :)

Hur såg er söndag ut?

Nu är det snart hemgång... eller... hemgång och hemgång... Upp till stallet och ta in hästar och sedan lasta in Gulliver och Elin och ta oss till Upprätta för programträning, framriden och klar ska ekipaget vara till 17.30... Skriver mer om det finns ork kvar i kväll :)

Hepp!


Kommentarer
Postat av: Josefine

Söndagen var liksom helt lugn, Stallkväll i ovädret, och vad vi trodde var en lös häst på vift, men det var tydligen någon ny tjej på granngården som hade travat hem i mörkret, på asfalt. :S

2009-03-09 @ 14:57:37
URL: http://Http://www.metrobloggen.se/Mickla
Postat av: Leonora - The Crazy one

Hoppas du får en härlig dag :)

allt väl?

2009-03-09 @ 15:03:15
URL: http://magiskaminnen.blogg.se/
Postat av: Sara

Hur orkar du människa?? Du måste ha en väldigt förstående karl... :)

2009-03-09 @ 18:09:34
Postat av: Vonne Lindell

Hur gick det igår nu då?! Nyfiken:)

2009-03-10 @ 11:03:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0