Trött idag...

Sov extremt dåligt i natt. Ja...eller ...jag hade svårt att somna, det är ju inte riktigt samma sak, men effekten blir densamma, dvs sävlig dag idag. Gått som i koma nästan hela dagen.

Trots att jag inte somnade förrän vid 02-tiden, vaknade jag kl 07 och kunde inte somna om. Frukost intogs vid 8 och när Raoul körde grabbarna till golfen vid ca 9 tiden satte jag mig och gick igenom redovisningen för Rydbo kollektivet. Vonne är egentligen den som är revisor tilsammans med Helene, men då Helene inte längre ingår i kollektivet så erbjöd jag mig att hjälpa till vid revisionen. Gick igenom redovisningen och gjorde mina stickprov och dokumenterade lite. Tog hela rubbet och åkte sedan till Vonne och gick igenom lite till med henne samt löste ett par frågetecken, vilket kändes bra.

hade intaget av pållarna så direkt efter besöket hos Vonne till stallet och gjorde iordning hästarna. Där var jag färdig vid 17.30 ca.

Just det ja... måste bara få säga det... På nyårsafton gjorde jag ett sånt där Wii Finess Test hos Vonne och det är 65 dagar sedan... Jag tänker inte berätta vad jag väger (trodde ni det va?) men jag hade under denna tid tappat 4,2kg!
Det kändes fantastiskt bra! Så lite glad är jag och stolt, det ger mer ork till att vilja fortsätta att äta lite mer hälsosamt, jag menar det har ju lönat sig fastän jag inte offrat alltför mycket.

Nu har jag svarat på en del kommentarer, och det är jätteroligt att även främmande folk kikar in och lämnar sina avtryck. Fortsätt gärna!
Ska hoppa in i duschen (luktar ff häst :)) och sedan ska vi se om det går att få till någon migddag.

Ha en mycket trevlig kväll tillsammans med "sista chansen"  =)
(jag lär väl somna...)

Ciao!

Kommentarer
Postat av: Alshammar - Fashion Lifestyle

oj vad bra att gå ner så mycket ! Det är ju 1/2 kg i veckan:)

2009-03-08 @ 14:24:24
URL: http://halshammar.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0