Arg.... idag igen...

Vilket jag verkar vara ofta nu för tiden... och finns det något jag verkligen avskyr, så är det att vara en surkärring.

Raoul kom ju inte hem när han hade lovat. Elins hoppning för AKW missade jag totalt eftersom jag inte kom upp förrän det var dags att betala för lektionen och då hade Elin redan ridit från banan *gggrrrrr*... Jag var så arg att jag kokade.
Madde var en ängel och handlade mat från donken till Elin innan träningen. Vonne filmade lite... och vet ni... när allt ändå är åt hel***e... Jag hade ju ingen kvällsfodring, Elin hade kikat fel på schemat igår.. Det är söndagmorgon fodring och utsläpp... Jag som för ett ögonblick först tänkt att när jag iaf åker till Flen kan åka redan på lördag em för att sova kvar hos syster-yster... men nääää... Det känns inte som om det här var "min" dag. Nu lägger jag ner och kikar på det som skriker från TVn... kvalet(?) till ESC...

Åhhh... jag verkligen AVSKYR att vara utan bil och beroende av andra för att min värld ska fungera...

CU när jag är lite mer stabil än jag är just nu...

Kommentarer
Postat av: Vonne

Du vet att jag fixar hästeriet om du vill åka på lördag, bara att säga till. Pöss!

2009-05-15 @ 08:18:27
URL: http://vonnes.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0