Hoppträning lektion 2, 11 maj

... hoppat idag igen... Fantastiskt roligt även om jag var skräckslagen först och ville ha ÄNNU lägre hinder än de redan riktigt låga hinder som stod färdiga till mig och Vonne idag.  Trodde för ett ögonblick att de skulle be mig ta med spaden för att själv gräva ner bommarna, men jag slapp tack o lov någon sådan kommentar.

... Ska berätta mer i morgon då jag inte så hemskt trött som jag är nu.
Kan iaf säga att jag är stolt över mig själv. Vonne var som vanligt med och mycket skratt blev det...
Idag var hinderhöjden 45 cm! Snart är vi på den magiska halvmetern som jag nu anmält mig och Varre till på vår egen anordnade gårdstävling... Riktigt, riktigt spännande :)

Hindren låg så här och det gick att rida flera olika vägar och det blev en bana till slut... hihi...avstånden har tjejorna koll (tack o lov). Måste ta mig i kragen och plugga in lite...



Äkta tantvarning men fan vad det är roligt när man börjar våga lite mer! :D
Nu ska jag forstätta sova, fast i sängen denna gång.
Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0