Ketchupeffekten...

Hur tänkte jag?... när jag sa att det var ok att Elin skulle ha hopplektion för AKW idag kl 18?... Tänkte jag över huvudtaget? Måste fått ett totalt hjärnsläpp... Jag har ju stryrelsemöte idag kl 18 på Nibble. Raoul ska dessutom ut i kväll med några Kineser som är i Sverige. Han kommer hem med bilen vid 17.30-17.45 (min är ju ff på verkstad). Sedan har jag kvällsfodring... Ehhh... varför ska det vara den typiskt gamla ketchupeffekten på precis allting jag gör?... - först kommer det ingenting, o ingenting... sedan kommer allt...



I morgon kommer hovslagren till Gulliver och jag har fortfarande inte "dragit mitt strå till stacken" när det gäller vårstädningen i stallet heller... (infaller på söndag men då är jag i Flen :))

Nu ska jag återuppta ordningen och cykla(!) till jobbet

CU ♥

Kommentarer
Postat av: Vonne

Hinner inte Elin ta sig till stallet själv? Tyvärr är inte jag mycket till hjälp för jag blir sen till stallet, det är något jippo i Jacks skola kl.17.00.

2009-05-14 @ 09:06:22
URL: http://vonnes.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0