Lördag

fick äntligen sova! Visserligen vaknade jag i natt av att det regnade men jag kunde lätt somna om.
Hjälpte Malin med hennes personliga brev och CV på fm innan hon drog iväg med Madde.

Gjorde mig väl smått osams med Elin då jag inte kände för att köra henne till stallet redan kl 10 på fm.  Jag hade räknat med att vara i stallet kl 13 då det var jag som hade intaget, men kom upp omkring kl 14.

Idag åkte Vonne med familj till Västergötland och firade Thommys mamma som fyller 70. Jag hade lovat att fixa pållarna så de slapp ta en jättetidig morgon.

Red en bit efter slingan och tränade igångsättningar och avsaktningar. Det var antingen skritt eller galopp... Nåja... lite trav blev det och jag schlutt i musklerna.

Ringde och bad Raoul hämta upp mig vid 18-tiden...

Nu orkar jag inget mer :)
CU!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0