Måndag morgon...

 Rivstartar med PMS... Känns "sådär" måste jag säga...

Jag är fortfarande utan bil så jag kommer inte kunna plocka in pållarna förrän senare på em. Jag och Elin får lifta med Robban upp till Rydbo så vi kommer inte att var i stallet förrän vi 17.15...

Ridvolten är bokad för idag har vi (Vonne och jag) hoppträning... Vilket jag ser fram emot... Vi ska få hoppa en bana! Hur högt (eller lågt:)) vet jag ännu inte, men vi börjar väl som vanligt med markbommar - hoppas jag. Jag måste liksom tänja lite succesivt och känna hur det känns för dagen, innan jag vågar ta sprången över de läskiga nästan halvmeter höga hindren.
Rapporterar mer senare :)

Måste jobba undan lite nu...
CU!

Kommentarer
Postat av: Vonne

Hm...jag tror vi ska vänta med stora beslut tills den värsta PMS-perioden är över? Jag tänker på din ilska tidigare idag.;)

2009-05-11 @ 10:24:38
URL: http://vonnes.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0