Om igår...

...som var en onsdag...

Varre fick massage men eftersom jag var (och fortfarande är) utan bil och ligger efter på jobbet så fick Elin vara den som ansvarde för att Mia kunde massera... Satsade på att åka tåget, vilket är en ytterst sällsynt företeelse, men Vonne måste ha  tyckt väldigt synd om mig för hon kom och hämtade mig vid Enhagsrondellen ;)

Vonne och jag hann träffa Mia i ca 15minuter...
Fick dock en snabb rapport om att hon satt fast lite i rumpmuskulaturen, men hon fick det att släppa. Efter massagen tog Vonne och jag en prommis med pållarna och Sidney ner till Fågelnäs (soptunnorna :)). Sidney fick bekanta sig lite med vattnet medan Doris och Varre fick beta lite.

Elin och Zandra byggde en hoppbana och Zandra assisterade Elin. De ställde ut många hinder och det tog sedan sin tid att plocka in allt igen. Allt detta besvär för bara en ponny ... Ringde Raoul som kom och hämtade oss vid 21.10.

Johannas pålla fick ett hingstföl på morgonkulan... Han ska tydligen vara jättefin med en helt symetrisk bläs. Jag är jättenyfiken och vill se honom, men jag ska inte hjälpa till att trafikera grannstallet. Det är så många nyfikna själar som är där ändå. Snart nog kommer han ut och visar upp sig :).

Nu ska jag jobba undan lite.

Kommentarer
Postat av: Vonne

Var det Mia som satt fast i rumpmuskelaturen? :)

Hi hi....

2009-05-07 @ 11:13:38
URL: http://vonnes.blogg.se/
Postat av: Anna ☼

SV

Haha... vilket syftesfel!! Näää... det var ju Varre...


2009-05-07 @ 12:46:12
URL: http://obergs.blogg.se/
Postat av: Emmas konst & design

Här kommer ett väldigt sent svar på frågan du ställde i det här inlägget: http://emmaogren.blogg.se/2009/april/stickat.html (ber om ursäkt för det). Sv: Det har mest blivit människor, men jag kommer att prova mig på även djur alldeles snart. Landskap och sånt vet jag inte. Har mest gillat att jobba med porträtt och sånt.. :)

2009-05-07 @ 17:48:15
URL: http://emmaogren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0