Storfrämmande!

Upp med tuppen ... elller njee.. inte riktigt... Raoul körde mig så jag var i stallet för att släppa ut pållarna vid 8.30... Sedan gick jag och väntade på att Sara, Nabil och Adam skulle dyka upp... Vi började med ett par SMS om vägen och sedan ett samtal om vägen efter att ha hamnat på Kungsholmen ;),,, Dessa GPSer ... Men till slut kom dom fram...

Hämtade in Varre som var som ett lamm...  Lite sådär lagom småfläng som hon brukar men hon var som ett litet lamm när Adam skulle fram och klappa henne (Adam är 10 månader och verkar totalt orädd). Jag riktigt såg ögonen på Varre att hon var inställd på att inte hitta på ngt byngligt med skallen... Som om hon kände att han är så pytteliten fastän han satt på pappa Nabils arm...

Fick lite tips och goda råd från Sara... som en liten ridlektion... Jag skulle visa vilken frustration galoppfattningarna kan vara och även om de inte var perfekta så  tog hon skänkeln... Ehh... va?! sådär bara... Kände hon på sig att det lika bra att visa sig från sin bästa sida? Jag lovar att träna på tipsen till nästa gång vi ses... Vem vet kanske hon kommer till vår  gårdstävling "Vårkul" den 31 maj?

Det var så himla kul att Sara äntligen kom upp och hälsade på oss... Sara skrittade av Varre och red henne sedan ner till stallet... Jag vet inte vad hon sa till Varre på vägen ner men jag tror att hon viskade att hon saknar henne...

Nu är det dags för lite bilder
men det blev inte så många :(

Adam och pappa Nabil


Letar och letar... men va katten! jag tog ingen bild av Sara?!...
Jag tror dock att Nabil fick med henne både på bild och Video så jag får knycka från Saras blogg lite senare ;)
(Tyvärr hamnade väl även jag med där...)

Adam, en riktigt glad liten kille som fick provsitta lite i stallet...


I bilen... fina små "bissingar " :)


Tack Sara med familj för ett mycket trevligt besök!
Kram!

Kommentarer
Postat av: Sara

Nöjet helt på vår sida!! Nu ser vi fram emot ett besök i mitten av maj om du kommer ifrån :)

Klart jag viskade att jag saknar henne, massor:) Och behöver du någon gång åka på semester så vet du vart du ska köra lilla Varre, jag tar mer än gärna hand om henne, det hoppas jag att du vet?!

Kram

2009-05-03 @ 13:07:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0