Torsdagen flög förbi

Fanken vad fort det gick!

Vad hände med tisdag, onsdag? Vips i går kväll var torsdagen redan slut och idag är det fredag!!!!
Jag känner att jag inte riktigt hinner med, det går för fort och snart är det Malins student. Korten är färdiga att skriva ut och skickas men så lång har jag inte kommit.... Hög tid att sätta fart!

Igår var jag fullkomligt slut när jag kom hem efter jobbet.  Satte mig i soffan och slöbläddrade i "Mitt i" (lokaltidning) till Raoul kom hem (väntade på åtkomst till en bil)... Men jag orkade inte åka med detsamma... Föreslog Raoul om en powernap och han var inte sen att haka på, han slängde sig raklång på soffan. Jag satte mobilens timer på 10 minuter, intog fosterställning och slumrade till.

Red en stund på ridvolten och hade väl först tänkt att jag skulle skutta över några sockerbitshinder, men insåg att jag inte var tillräckligt  iform för dagen då jag sträckte ljumsken då vi galopperade... hahah....Helt otroligt! Jag ÄR för gammal för det här...

Kvällsfodrade, åkte hem och kollade hockeyn... Och nu är det redan fredag och jag HUR mycket som helst att göra... Knappt jag hinner ta lunch men det måste jag bara få göra annars blir jag odräglig... "mätta barn är snälla barn" =)

Cu later!

Kommentarer
Postat av: Sara

Tänkte bara checka om du kommer den 17 maj? Kommer du ensammen eller i sällskap? Håller på att planerar maten :)

2009-05-08 @ 13:32:59
Postat av: FREJA LINDSKOG

SVAR: Ohh, man tackar! ;) Haha, gulligt namn, Gulliver... :P

2009-05-08 @ 15:43:11
URL: http://frejalindskog.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0