Snart helg!!!

Jag känner mig helt slutkörd... Inte för att jag jobbat ovanligt mycket direkt. Men jag känner av den där inre stressen hela tiden... Vill så gärna ha ledigt och kunna njuta ordentligt av ledighet och helgerna räcker aldrig riktigt till. Bokslut som ska vara klart innan jul... *johooo* just det tjena... Sitter med en lagerdiff som trotsar allt jag varit med om och det tar enormt av min tid. Jag har bett om assistans med det dagliga arbetet men det häder liksom inget. Någon som kan gissa hur maånga brev om uppsägning jag skrivit? Funderar faktiskt allvarligt på att göra slag i saken och skita i det här. Nåt jobb måste det väl ändå finnas?... Annars får det bli kortare uppdrag som egen företagare, firma finns ju så det är bara att sparka gång. Men jag är aningens för feg... Fast är det någon gång man får jobba häcken av sig så är det som egen företagare... Får gör en sån där för och nackdelslista...

Nu är det iaf hemgång!

Kommentarer
Postat av: Jossan

heeej duu! vad sägs om att kanske luncha i nästa vecka? Kramis!

2009-11-26 @ 19:50:23
URL: http://www.metrobloggen.se/Mickla

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0