Avlägger en nattisrapport...

Dags att sova men jag har boostat med så mycket socker att det är svårt att sova... Sitter här, vid köksbordet i mörkret och tittar med skräck på mina händer... De ser läskiga ut i det klena skenet från skärmen mot de svarta tangenterna.... Gamla och eländiga - som hämtat ur en skräckfilm... *huuua*...

Red pållan en liten stund på ridvolten och tränade på mina läxor;

Händerna   √
skänklar    √
öppnor      √

Red inget mastodontpass, ville egentligen bara känna mig för lite efter gårdagens lektion. Denna lektion som fortfarande känns i mina magmuskler och på framsidan av låren där muskeln fäster in vid ljumsken...

Varre kändes fin, aningens spänd i mörkret och hoppade till då hindertunnorna drog ihop sig av den kalla luften (det var minusgrader och isen börljade lägga sig på vattenpölarna).

Fick ett SMS av gubben min som sa att första dan har gått fint.

Om det ska kunna bli sovmorgon i morgon bygger det på att jag ska gå och lägga mig, vilket jag ska göra nu :)

Sov gott världen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0