Gårdagens träning för Rebecca (30/9)

Jag har ont, ont, ont i mina ben. Zeb Macahan släng dig i väggen. Idag är jag mer hjulbent än du!

Red programmet och travdelen i det gick ändå rätt bra. Där trodde Rebecca att jag tom kan få 7:or. 
Men så kommer vi till galopprogrammet... Det gick inte bra. Men då jag red programmet valde vi att inte ha någon galoppuppvärmning öht... Men nu vet vi båda att det behövs :) Men jag får inte rida mig helt slut i galoppen under uppvärmningen så att jag inte orkar rida "uppvisningen", svår gyllene medelväg att gå i vanlig ordning.

Jag fick åka ensam på träningen. Elin var stalledig och Vonne var tvungen att jobba över. Men det gick riktigt bra med lastning ändå. raoul fick (kostymklädd -hehe-) hjälpa till med lastningen. Han kom lite senare än han sagt från början så det blev stressigt och uppvärmningen blev kortare än jag hade önskat. Men det gick.

Paulina var åskådare tillsammans med Olle (Mickans pappa) och fick då se hela spektaklet. Jag tror att jag la för stor press på mig själv för att dom var där och kikade, men det var också lite nyttigt. Återigen inser jag att jag måste vara i min lilla "bubbla" och fokusera för att saker ska fungera.
Paulina den raringen hjälpte till att få in Varre i trailern då jag skulle hem.

Rebecca sa iaf att hon tycker att det är kul att det så mycket framåt för oss och att det syns att jag tränar hemma också.  Hon sa faktiskt (med risk för att låta stöddig) Att hon är imponerad. Tänk att man behöver höra det fastän man är vuxen :)

Så var det där med bilder och filmer... Gårdagens träning blev det ingenting... och det tar sådan tid att ladda upp filmerna på YouTube att jag faktiskt inte känner att jag orkar. Jag har en annan blogg (anna-virrpanna.blogspot.com) där de har en helt annan teknik och hur man laddar upp filmer mm. Man behöver inte först ladda upp filmerna på en extern server innan man man kan publicera dem i sin blogg. Mycket bra tycker jag.
Därför kommer det inte att finnas en uppladdad videosnutt här, Den kommer att ligga här

Nu är det dags för saltgruvan :)

Kommentarer
Postat av: Vonne

Kul att du får så mycket beröm, ska bli spännande att se resultatet på all träning på söndag. Det var länge sedan jag såg när du red på volten, och jag har ju aldrig sett dig och Varre rida program. Det blir skit kul!! Hoppas du kan gå in i bubblan och hålla nerverna i styr ;)

2009-10-01 @ 21:07:55
URL: http://vonnes.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0