KM del 2



Protokollet längst ned.
Jag har inte en enda bild av mig o Varre från gårdagen.
Inser att jag varit extremt dålig med kameran sista tiden. Kanske, kanske kan det bli en bild på henne i morgon (om jag får med en fotograf vill säga) då jag ska träna för Rebecca igen :) *jihoo*

Som ni kanske förstod av gårdagen inlägg är jag inte helt bekväm i att tävla. OCh det kändes verkligen som om jag skulle kräkas då dommaren gav mig en startsignal. I videon hör man musiken, men det kan jag säga JAG hörde den inte. Framridningen gick sådär kan man ju ledigt säga. Alla som såg mig sa att det var det mest nervösa de sett på länge. Jag kom liksom aldrig riktigt ro, hittade inte in min lilla bubbla där bara Varre och jag existerade. Hon var stark och rätt omedgörlig. Det blåste och låg en massa tjafs vid sidan om utebanan. Så framridningen stressade oss båda mer än nödvändigt... När vi kom in i ridhuset (collectingring) så var det som om Varre sa "ahaaaa, vi häääär" coolade ner sig med det samma och jag kände "pust vi är hemma".. fann den lilla bubblan som i ett svep försvann då jag blev presenterad in på banan...

Ja kära vänner... så här såg det alltså ut :)

(stackars Elin som alltid får filma, men hon gör det för sin mammas skull, vilket jag uppskattar väldigt mycket)





Här har Ni filmen som Vonne spelade in... Tack för allt!





och här är "betyget" ...




Kommentarer
Postat av: Vonne

Det var i pricip omöjligt att hinna fota dig och Varre, när du kom ut ur ridhuset red du iväg och kastade av dig kavajen och då var det ju fotoförbud!

Jag kom ju alldeles försent för att fota er innan ni red, jag kan ha någon bild på långt håll i ridhuset. Men min film blev ganska bra :)

2009-10-05 @ 12:52:19
URL: http://vonnes.blogg.se/
Postat av: M - som i mamma

Tack för de fina ord du skrev i min blogg= )



Hoppas allt är väl med dig!

massa kramar M

2009-10-05 @ 13:00:52
URL: http://waytolife.blogg.se/
Postat av: Linnea

Jag blir också fruktansvärt nervös när jag ska tävla dressyr, finns så mycket man kan glömma bort :P När det är hoppning är det ju mer bara tuta & köra! ;P

2009-10-05 @ 13:53:01
URL: http://linneabrandt.blogspot.com
Postat av: Linnea

Haha jaa! Jag har inte tävlat på många år nu heller, så jag vet inte hur jag skulle reagera om jag kom ut på tävlingsbanorna igen.. Jag skulle troligtvis vara 1000ggr så nervös än vad jag var när jag var yngre & tävlade..



Säger som du att jag inte gillar & rida inför publik.. jag tycker det är jobbigt när ägaren till hästen ska kolla på ;P haha

2009-10-05 @ 14:44:18
URL: http://linneabrandt.blogspot.com
Postat av: FREJA LINDSKOG - Livet på Lindgården

SVAR: Haha jag känner mig rätt korkad, jag förstår lite bättre i alla fall! xD

2009-10-05 @ 16:36:09
URL: http://frejalindskog.webblogg.se/
Postat av: Sara L

Härlig sista kommentar på protokollet! Och bra jobbat Anna! Hon är ju inte alltid så lätt och är man dessutom nervös så funkar ju saker lite mindre bra, men jag tycker att det var en bra första tävling för er! Och jag hoppas att jag får se mer :) Måste säga att jag tycker att du är otroligt duktig som klarar av att SITTA NER på henne, det är ju inte det lättaste!

2009-10-05 @ 19:42:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0