Morgonstund

... och kan ni tänka er... fastän jag är nyvaken är jag jättetrött ;)

Insåg igår (till min förtvivlan) att filmerna som jag ville lägga upp på blogspot (min andra och nya testblogg) är för stora. De får nämligen inte vara stögrre än 100MB om det även gäller för "inbäddningsalternativet" har jag ingen aning om. Jag fick därför lägga upp den ena filmen på Youtube iaf. Det trista är att det tar så för....at lång tid.

Här kommer då äntligen (??) filmen från Rebeccaträningen i förra veckan dvs den 23 sept.
Elin är den som filmat ;)


Kommentarer
Postat av: Sara L

Vad duktiga ni är! Och vad fin hon är i bakpartiet nu, vad har du gjort? Anna jag måste bara ännu en gång få säja hur glad jag är över att Varre och du hittade varandra!! Det värmer i mig varje gång jag ser er två ihop, jag är så lycklig över att just du köpte henne. Hon är kan ju vara rätt svår ibland och risken fanns ju att hon hade hamnat hos någon som gav upp efter ett tag...

Krama om henne ifrån mig och en jättekram till dig!

2009-10-02 @ 10:04:36
Postat av: Vonne

Åh vad fina ni är!! Vilken skillnad det är, hon är så jämn och fin :)

2009-10-02 @ 11:10:25
URL: http://vonnes.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0