Saknar mitt bus... varrebuset... Stallabstinens

Var upp och fixade till pållarna igår. Men jag hälsade aldrig på dom. Hade så superbrådis till Fornboda att jag satte nytt rekord i att mocka, fixa vatten, hö, kraftfoder... Känner verkligen av att jag inte fick den tid jag vill med pållarna. Det är som ett gift i blodet. Inte för att jag alltid måste rida (det finns ju 1000 ursäkter till att låta bli ;)) men att bara få vara i den miljö och andas in lugn och andas ut stress. Min fristad här i livet, det är mina pållar det. Man inser inte hur mycket tid man faktiskt lägger ner i stallet förrän inte har tiden att vara där. Det är även då man inser vilket beroende det har blivit...
... därför bjuder jag här på lite gamla bilder. Men de blir som nya då man inte sett dem på ett tag ;)
Måste verkligen ta mig i kragen och ta lite nya bilder...


Bilderna tagna i våras



Bilderna tagna i somras


Hittade dessa som Elin tagit vid något tillfälle i somras (?)


Idag ska jag hinna sätta mig sadeln igen... Jag måste det om jag ska kunna rida någon lektion för Rebecca denna vecka. Men stallmöte i kväll vid 18.30 ang ny medlem till föreningen då Eja sagt upp sina boxplatser, så i får se vad hinns med...

Nu ska jag skriva ut lite papper som jag behöver ta med i kväll ...
CU♥


Kommentarer
Postat av: p,

vart ska eja flytta? :o jag trodde eja hade växtfast i rydboholms betånggolv. :P

kram!

2009-10-19 @ 16:02:42
URL: http://paullinas.blogg.se/
Postat av: p,

SV: det är bara dilba och grandessa i hagen, men dilba flyr dessi dirket när hon närmar sig typ. fast det har börjat lugna sig säger helena och hon har lite extra koll på dom.

kram

2009-10-19 @ 19:22:57
URL: http://paullinas.blogg.se/
Postat av: Lollo

Hej Anna! Kul att du skrev ett inlägg på bloggen, ser att ni håller till i Täby och Fornboda, själv bor jag i Vallentuna på en hästgård när jag inte bor i Linköping där jag pluggar häst :)

Jo det är något som jag alltid jobbar på; komma underfund med mig själv genom mental träning, övertyga mig själv om att jag faktiskt kan det jag kan och sedan vill jag såklart hela tiden utvecklas och bli bättre tillsammans med min häst. Men bäst av allt är ändå att njuta av sina hästar och minnena man får med dem :)

Vilka fina hästar ni har, de ser jättetrevliga ut!

//Lollo

2009-10-19 @ 20:33:12
URL: http://lony.blogg.se/
Postat av: vonne

Du gör det för att du är för nyfiken för att låta bli, hi hi! Om jag fattar gör du det också.

2009-10-20 @ 21:07:00
URL: http://vonnes.blogg.se/
Postat av: Mickis

Gillar den sista bilden ;)

Kram

2009-10-24 @ 16:00:30
URL: http://mikeytime.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0