Sjukling...

Hemma från jobbet och är jättedålig...
Har ont i halsen och feber som gör att jag knappt orkar ligga raklång i sängen...
Ont i kroppen av sängliggandet, svettas och fryser om vartannat. Men ska man bli sjuk ska man bli det ordentligt. Kanske är det denna "sjuka" som kroppen haft länge och som satt ner all min ork på minimum?

Nåja... Har sovit nästan hela dan och nu har jag äntligen fixat till det med de underlag som LOK-stödsgruppen ville syna lite extra för VT2009. Lägger underlagen på lådan och hoppas att klubben får igenom bidraget. Det är dessutom dags att sätta sig med uppdatering av de närvarokort som gäller för HT2009 (juli-sept) så kan man chilla lite med okt-dec. Skönt att dela upp det lite så att inte allt kommer i slutet av december då man har så mycket att göra ändå.

Hoppas bara att jag står på benen till helgen då klubben arrangerar DIV2 omg 2 i dressyr för ponny på Fornboda. Vore rätt förargligt om jag inte kunde ställa upp som funkis när jag anmält mig. *krya på mig nu* :)

Just det ja... Filmen på Elin o Gulle från hoppningen på Veda skulle jag lägg upp... Får se hur lång tid det tar.
Kommer i ett nytt inlägg :) 


Det var bara en mycket snabb rapport om dagsläget...

Kommentarer
Postat av: Vonne

Om du vill fixar jag Varre åt dig i morgon så du får vila, Rosie har väl ut och jag in? Krya på dig sjuklingen/kram

2009-10-15 @ 19:31:58
URL: http://vonnes.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0