Tic...

haha...

Tack Vonne för denna underbara :D


Kommentarer
Postat av: STOCKHOLMSJENNA

SV: jo, jag vart rädd att han skulle bli aggressiv mot mig eller bussa på hunden på mig eller något. Men jag kunde inte låta bli att bli så förbannad och säga till. Självklart var jag lite försiktigare än jag brukar bli.

Jga vet tyvärr inte tiden. tänkte inte på det. Men vet ju mellan vilka hållplatser det var det hände på, vart han steg av och vart tåget åkte (slutstation). Dock var han väldigt mörktklädd, hade en stor mössa på sig och väldigt skäggig. Kan tro att det är svårt att hitta honom.

2009-10-21 @ 15:34:25
URL: http://stockholmsjenna.blogg.se/
Postat av: p,

hahahaha, fan va rädd jag blev! xD



sv: jamen jag är inte i stallet så länge på dagarna nu eftersom jag måste dit tre gånger om dagen och har plugg och så, så blir det tre korta svängar ist för en längre.

2009-10-21 @ 18:00:55
URL: http://paullinas.blogg.se/
Postat av: Jeanette

Tic Tac Toe. FABIAN.... jag hade ljudet jätte högt på, jag höll på och hoppa ut genom fönstret:-).



Hoppas att allt är bra med dig, vi hörs vidare.

Kramar Jeanette


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0