Trötthet


Varför är jag så galet trött nu för tiden? Denna förlamande trötthet som inte riktigt vill ta avsked. Det verkar inte spela någon större roll om jag sover mycket, lite eller lagom...

Det är verkligen som om det värker under ögonen, sådär som att det stramar i de undre ögonlocken.
Läste någonstans att spikmattorna kanske skulle kunna hjälpa till att få bort tröttheten...
Vi har ju tagit in spikmattorna som presentreklam på jobbet, så man kanske ska sänka ett par hundralappar(?) och prova.

Idag ska Robban, Agneta, Jeanette och jag ut och fira att Jeanette fått ett nytt jobb... Vilket ska bli jättretrevligt.
Men hur ska jag blåsa bort tröttheten? Ingen spikmatta i världen kan uträtta mirakel på två timmar.

Ni vet vilka jag menar va?



Närbild på "spikarna" av plast ;)



Vi har även en toffel som man ska gå med ca 10-20min per dag, den ska fungera som zonterapi. Den har lite knoppar som fjädrar då man sätter ner och tar upp foten... Jag som är så kittlig...
Nåväl... Nu ska jag dricka en kopp kaffe och kanske försöka lägga på lite färg i ansiktet. Man behöver ju inte se ut som ett lik för att man känner sig som ett...

Idag är jag iaf stalledig och Elin fixar pållarna. Bara det känns faktiskt rätt skönt...
CU later!

Kommentarer
Postat av: Sara L

2009-10-02 @ 15:40:10
Postat av: Sara L

Spikmattan gör underverk!! Den är bara helt gudomlig så jag tycker helt klart att du ska lägga några hundralappar på att införskaff en;) Jag känner oxå denna trötthet som bara inte vill försvinna, men tänker för en gång skull ta tag i den och köpa några bra vitaminer som kanske kan pigga upp med i detta höstmörker som sakta smyger sig på oss... Uscha tänk att vi har hela höst-vinter framför oss... Det är då jag undrar varför vi valt att flytta hem till Sverige igen... Kan du förstå mig?

2009-10-02 @ 15:42:45
URL: http://benafakirlund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0