Är man så stor

... att man enväldigt bestämmer sig för, utan att lyssna med mig, om det är ok att stanna "här" så måste man väl vara så stor att man kan passa sina egna tider? eller har jag helt fel?... Inte ska väl jag behöva bära ansvar för att man tar sig ur sängen sin?
 
Nu är dessutom brödet helt slut... Jag hade ju inte räknat med en extra person hemma i natt...
Jag tycker åtminstånde att han mor kunde ha tillfrågat mig... Jag stör mig verkligen på sånt här, men det sket hon i fullständigt vad det verkar. Är jag bara en person man köra över? Är jag så mesig att alla tror att jag tycker det är ok bara jag får vara med? Usch... jag måstre vara den mest transparanta människa som finns. Känns sådär att börja dagen med att vara surkärring över sånt här...
Nu måste jag sätta lite fart...

Kommentarer
Postat av: Sara

Du är INTE transaprant... För ett jävla liv på en gång så passar de sig för att göra om det. Stampa ner klacken på någons tår och riv ifrån på en gång, en gång för alla... -tipsar- Den som tar slut på brödet får handla osv... jävla sätt...-ursäkta esperanton-



Stå på!! Kram syss

2009-09-08 @ 18:14:31
Postat av: p,

låter inte som en bra start på dagen. :/ men jag tycker inte att du är nån man bara kör över. det är inte den uppfattningen jag har fått iaf. ;)

kram!

2009-09-08 @ 22:16:14
URL: http://paullinas.blogg.se/
Postat av: Madde

Skulle du vara transparant och mesig??????

Eeeeh vart har du gömt det?

2009-09-08 @ 22:36:50
URL: http://sjobergs.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0