Veckoschema ut och intag fr v 38 2009

Veckoschema ut/intag                
Manicken, Varre, Gulle, Doris (Diddi)    
                       
  TI ON TO FR 38 46 1 9
UT Rosie Anna Vonne Anna Rosie Anna Vonne        
IN Rosie Anna Anna Vonne Vonne Vonne Anna        
                       
  TI ON TO FR 39 47 2 10
UT Rosie Anna Vonne Anna Anna Vonne Rosie        
IN Rosie Anna Anna Vonne Vonne Rosie Anna        
                       
  TI ON TO FR 40 48 3 11
UT Rosie Anna Vonne Anna Vonne Rosie Anna        
IN Rosie Anna Anna Vonne Vonne Anna Vonne        
                       
  TI ON TO FR 41 49 4 12
UT Rosie Anna Vonne Anna Anna Vonne Anna        
IN Rosie Anna Anna Vonne Vonne Anna Rosie        
                       
  TI ON TO FR 42 50 5 13
UT Rosie Anna Vonne Anna Rosie Anna Vonne        
IN Rosie Anna Anna Vonne Vonne Vonne Anna        
                       
  TI ON TO FR 43 51 6 14
UT Rosie Anna Vonne Anna Anna Vonne Rosie        
IN Rosie Anna Anna Vonne Vonne Anna Vonne        
                       
  TI ON TO FR 44 52 7 15
UT Rosie Anna Vonne Anna Vonne Anna Rosie        
IN Rosie Anna Anna Vonne Vonne Vonne Anna        
                       
  TI ON TO FR 45 53 8 16
UT Rosie Anna Vonne Anna Anna Rosie Anna        
IN Rosie Anna Anna Vonne Vonne Anna Vonne        

Kommentarer
Postat av: Vonne

Åh vad bra! nu kan jag ha koll ;)

2009-09-14 @ 08:58:07
URL: http://vonnes.blogg.se/
Postat av: Sara

Hur ORKAR DU!! Du har ju typ något varje dag.....

2009-09-14 @ 10:03:35
Postat av: Eva

Sv: Du ska nog vara glad att du inte känner av det paranormala :-) För själv önskar jag verkligen att jag hade sluppit uppleva allt det här.

2009-09-14 @ 10:08:02
URL: http://detspokar.blogg.se/
Postat av: Anna ☼ *svarar*

Sara L eller syster????: jag har ju 2 hästar och i gruppen så är vi fn bara 4 hästar (ibland 5 då Diddi kommer hem från "skolan"). Det går rätt fort med ut och intag när vi har så få pållar i gruppen. Dessutom så har jag ju Elin som blivit så stor att hon får lov att hjälpa till. Det jag borde ha är medryttare, men jag vet inte om vill ha någon annan som rider mina pållar regelbundet :) Tycker för mycket om dom för det och är lite rädd om dem. Det är svårt att få tag i riktigt bra medryttare men det går säkert om man provar :) (vilket jag alltså inte har gjort).

2009-09-14 @ 12:12:52
Postat av: Sara L

Var det som skrev, jag tycker att du ska försöka hitta en medryttare som kan ge dig lite "avlastning".. Annars är det risk att du tappar intresset... Kram

2009-09-14 @ 17:18:50
Postat av: Sara

Bra upplägg, fast att ha både insläpp och utsläpp samma dag...?



Fast mitt schema kommer att se ut så här efter typ 1 dec om inget strular till sig vill säga...



Må-Sö ut och insläpp = Sara... såvida jag inte jobbar kväll då...då blir det ett annat namn...



Höres,,,kram från syss



2009-09-16 @ 17:13:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0