-är det inte det ena...

...så är det det andra, sa kärringen som blödde näsblod...

Intervju gick väl bra, det kändes bra iaf. Det visade sig att det är ett företag som är en av alla leverantörer till det ställe jag sist var anställd. Vi skulle höras av igen under morgondagen. Dä lär jag väl få veta om jag "går vidare" eller inte.

Hämtar Varre i hagen och hon är halt... Hon är tjock från kotan och uppåt på insidan av vänster framben.  Ingen ridning idag naturligvis och kanske inte på väldigt lång tid framöver...
Plötsligt känns allt så hopplöst och jag har inte långt till tårarna.

Kommentarer
Postat av: Eva

Åh, vad kul! :-) Jag håller tummarna för dig!



Sv: Ja, det där med knackningar är väl ett ganska typiskt spökfenomen. De kan vara både svaga och som rejäla dunkningar. En av de sista nätterna som jag och dottern sov i gamla lägenheten så lät jag henne sova i min dubbelsäng. Jag hade ju upplevt lite mer än henne, så jag var faktiskt orolig för hennes skull. Men jag försökte att inget visa. Då när vi låg där i min säng och inte ens hunnit släcka lampan så kom världens dunk inifrån min mittersta garderob. Den som stod mittemot sängen. Min dotter hajade till och frågade direkt vad det var. Jag minns att jag skämtade bort det att något rasat där inne. Men jag visste ju att garderoben var tömd redan. Det var otäckt. Några månader tidigare hade jag haft bandspelaren på under natten i vardagsrummet och då hörde man två rejäla knackningar på balkongdörren! Bara det att jag bodde ett par våningar upp.... Det var också lite scary.... Fast nu är det lugnt :-)

2010-08-24 @ 08:18:24
URL: http://detspokar.blogg.se/
Postat av: Vonne

Ja det är verkligen skit tråkigt att Varre är halt, hur var hon i morse? Du gjorde mig nyfiken om samtalet med Emellie!

2010-08-24 @ 09:15:16
URL: http://vonnes.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0