jösses

                  


Idag har jag sökt två jobb... Hoppas att det får min akuta ångest att släppa... Ingenting blir bättre av att inte möta sin ångest. Jag tror man bygger upp den ännu mer om man försöker undvika den. Men om jag inte söker något jobb så har jag ju inte heller blivit "bortvald"... Det är nog där min största fasa ligger... Tänk om ingen vill ha mig? Men å andra sidan... OM någon behöver en sån som jag, så vet de ju inte att jag finns om jag inte talar om det för dem...

Därför har jag har letat idag. Jag tror jag har vänt upp och ner på och i alla pärmar, flyttkartonger och gamla papper i jakt på mina gamla betyg... Jag har inte sökt jobb på närmare 6år så det var massor att gå igenom. Jag skulle ha tagit kort på den totala katastrofen som för ett par timmar bara växte och växte på köksgolvet, men jag kom mig aldrig för. För visst passade jag på att rensa ur gammalt jox. Tänk att man är så dukig på att samla på sig papper. Skönt att rensa och jag fyllde lite mer än hälften av en stor, svart sopsäck.

Ett ganska långt tag var jag rejält stressad över att jag råkat kasta dessa nu gamla omdömmen. Hur skulle det då Men då jag hade rört till det som mest, kikade jag av en händelse på en grå  kartongmapp som legat rätt länge på köksbordet... och naturligtvis låg allt jag sökte i denna lilla mapp... Nu har jag sorterat upp det jag behöver så jag kan vara redo den dag som det eventuellt skulle kunna bli en intervju ;)

           


När det var hygglig ordning hemma igen drog Elin och jag till stallet. JElin skulle rida lektion för Rebecca och jag skulle kolla till pllarna i hagen. Men väl i stallet var Cina och Felicia på väg ner med Miramis så jag bad henne kika till hästarna.
Lektionen gick väldigt bra. Gulle-Bullen blev jättefin. Både Rebecca och Elin var mycket nöjda. Nu är det trimning av den lilla godingen till div2 som går av stapeln denna höst...


Kommentarer
Postat av: Vonne

Go girl!! Klart någon vill ha dig :)

Då är Gulle-bulle på G igen, härligt!

2010-08-19 @ 07:02:21
URL: http://vonnes.blogg.se/
Postat av: Vera

Kul o träffa er häromdagen :) Trivs så bra i ert sällskap. Visst blev pappsens tatuering stor :P Men fin. Det är kul med tatueringar! Puss V

2010-08-19 @ 09:49:13
URL: http://www.sylvassavera.blogspot.com
Postat av: Vonne

Jag tar gärna in dom till helgen, vi har ju gjort allt vi kan för att få ha hagen kvar. Alla andra har ju redan dragit...

Mest jobbigt är det att Emellie verkligen inte vill ta in Curly som är så ung, och det har jag full förståelse för. Men man kanske får tänka lite på sig själv eller?

2010-08-19 @ 11:11:36
URL: http://vonnes.blogg.se/
Postat av: Sara

Jag har då verkligen inte satt dig på "spetälskamenyn"....!!



Jag har däremot undrat varför du inte kommenterar...Det brukar du ju göra ...hmm...



Kram

2010-08-19 @ 11:42:04
URL: http://vogelberga.blogspot.com
Postat av: Anonym

Klart nån vill ha dig... så länge du inte söker till hjärnkirurg eller nåt sånt ;-)



Kram igen från Sara

2010-08-19 @ 11:43:38
Postat av: Daniel

Bara att skicka massutskick... men kom ihåg att ringa sen å visa intresse! Tar emot men ett måste!



Kommer fixa sej!

2010-08-19 @ 12:52:16
URL: http://danielfagerholm.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0