SLU önskar svar ;)


          Logotyp


"Den här enkätundersökningen ingår i ett forskningsprojekt vid SLU, Sveriges lantbruksuniversitet. Syftet är att undersöka hur man definierar ett gott samspel mellan häst och ryttare, och om man kan mäta egenskaper hos hästen som är relevanta för ett gott samspel".

Intressant forskning tycker jag så jag gick in och svarade på dessa frågor. 
Har du någon relation till hästar? Gå in och hjälp till du med :)
Ha dock gott om tid på dig. Det är massor av frågor.

«LÄNK»



                   


Kommentarer
Postat av: Eva

Nja, min första relation till hästar tror jag jag berättat om redan :-) Det var när jag var på Skansen (tror jag) och en stor häst kräktes på min axel....

Idag kan jag bara säga att jag har en väldig respekt för hästar, särskilt de stora. De är ståtliga djur och det gäller att kunna hantera dem, så man inte blir sparkad eller avkastad. Därför rider jag helst på islandshästar. Det är inte lika långt ned till marken då :-)



Kram,

Eva



PS: Jo, jag har haft konstiga upplevelser tidigare i samband med Gotland. Efter ett besök i Fornsalen (där jag tittat på skelett från stupade) så hade jag en hemsk dröm om en arg man i ringbrynja. Så jag tror faktiskt att jag fick en kontakt där, en helt klart OÖNSKAD kontakt. Men jag kände bara av honom en gång, tack och lov.

2010-08-18 @ 11:04:28
URL: http://detspokar.blogg.se/
Postat av: Eva igen

Jo, det stämmer... Jag lade ner min andra blogg. Jag började ju skriva lite om mitt bostadselände och insåg att knappt någon ville kommentera...

Folk vill inte läsa om problem och jobbiga saker.

Så jag raderade allt. Spökbloggen kommer jag däremot att uppdatera så fort jag har något att berätta.

2010-08-18 @ 11:06:21
Postat av: Daniel

Har ännu inte ridit. Men ska testa nån dag. En kompis har en häst



Tills dess rider jag nog bara på bögar

2010-08-18 @ 14:18:11
URL: http://danielfagerholm.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0