Söööndag

 och det är en riktigt trött sådan.

Träffade mina gamla arbetskamrater igår. Först var vi på LaBodega och åt god mat, hällde i oss massor av vin, sangria och öl. La Bodega är ett trevligt litet ställe som ligger på Döbelnsgatan 8 i Stockholm. God mat till riktigt bra priser. 
... LaBodega stängde Vi... Gick vidare till Hotel Anglais som vi också stängde. hemma var jag vid 02.30.
Kl 08.11 då jag först vaknade i morse, mådde jag inget vidare. Somnade om och vaknade närmare lunchtid nästa gång.

  
Mina godingar

Nehepp... i morgon är det intervju nr 2 kl 9 i Vallentuna. Kanske ska sova lite skönhetssömn ;)



Kommentarer
Postat av: Sara

Skönhetssömn...pytts... Du behöver ingen ☺



↓Sara↑

2010-08-30 @ 23:31:09
URL: http://vogelberga.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0