ville...

... men vågade inte...

Igår efter allt städande och målande av Gulles och Diddens boxar. Åkte Vonne och jag till hagen för att titta till hästarna.

Jag har nog blivit lite hemmablind. Jag har gått denna väg till hagen nästan dagligen och visst har jag sett att det växer något mellan åkern med vete och den åker som vilar. Men jag har inte riktigt sett vad som växer.
Men igår såg vi det... Det lös gult lite här och där och de var så vackra. Tänk att man kan bli så glad av något stort och gult. De är absolut vackrast där de växer och kanske är det den största anledningen till att jag inte fick med någon hem, även om skräcken för att "gården" skulle upptäcka att jag knyckt en solros är fullt tillräcklig :)
Men lite bilder tog jag, då känns det ändå som om jag fick med en hem ;)







Kommentarer
Postat av: Sara

Vilka fina!

2010-08-16 @ 09:37:06
URL: http://vogelberga.blogspot.com
Postat av: Vonne

Aaaa dom var sååå fina!

2010-08-16 @ 11:11:04
URL: http://vonnes.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0