blurk...

Är det dags för PMS igen? Känner mig retlig och ur slag. Det känns som om det mesta går mig emot...
Trist o trist o alldeles särskilt trist.
Borde kanske ha köp den där bokentill mig sjäv i julklapp...positivt tänkande...

Nytt år är det snart och jag känner att detta år inte varit mitt år. Jag hoppas verkligen att 2011 ska bli ett bättre år.

Tänkte först att jag skulle göra en sammanfattning för 2010, det är ju lite modernt, men det har ju inte hänt något som sticker ut sådär nämnvärt... tävlingsstart med Varre är det som jag känner mest stolthet för, att jag vågade!  Att jag avslutat en anställning och haft en egen designad rehab på närmare 7 månader innan jag kände mig mogen, på riktigt, att börja jobba igen känns mersom en enorm parantes :)

Jag har redan betalat medlemsavgiften till Waxholms fältrittklubb och löst tävlingslicensen för 2011. Hoppas verkligen att det blir fler än 2 starter på säsongen.


Kommentarer
Postat av: Sara

Det var väl en bra sammanfattning om vad som har hänt, själv har jag bara börjat rida in Q-S haft, min första sommarsemester på 4 år, annars så har jag jobbat...



Jag kände likadant i måndags så jag låg på soffan och tittade på film hela dagen och var lättstött och surmulen... kvittot kom i går...hmmm



Det går som tur är över...

2010-12-30 @ 09:12:39
URL: http://vogelberga.blogspot.com
Postat av: Sara L

Oh jag känner igen det jag med, mitt kom oxå igår, arg förbannad och jäkligt lättretlig var jag, lite mer än vanligt!

Hoppas verkligen att de blir mer än två starter på Varre 2011!

Kram

2010-12-30 @ 15:02:01
URL: http://saralunds.blogg.se/
Postat av: Eva

Men du... då är vi två :-) Har också känt mig lite lättirriterad och ur gängorna ett par dagar. Men idag är det bättre. Kanske för att jag varit ute och shoppat och fikat med dottern :-)

Det är lite intressant förresten, jag läste i en tidning om en astrolog som menade på att tiden aug 2008 - sept 2010 varit en dålig tid för många. Att det handlade om planeternas ställning och så. Och det kan jag verkligen instämma i! Men nu känns det som det vänt. Och så går vi ju mot ljusare tider nu också.

Ha en riktigt fin nyårsafton! Och så håller jag tummarna för fler starter än 2 nästa år!



Kram,

Eva

2010-12-30 @ 15:53:28
URL: http://detspokar.blogg.se/
Postat av: Vonne

På sätt och vis var det väl ett ganska bra år Anna? Du gjorde det du pratat så länge om, bytte arbete! Du fick vila, även om det är väldigt jobbigt att vara fattig så behövde du det. Och all träning med Varre som ledde till tävlingsdebut, stort! Något jag beundrar och önskar jag vågade.

Om du bara fokucerar på målet och är konsekvent i din träning så kommer du tävla mycket 2011, bara Varre får hålla sig hel.

Gott slut min vän! Kram

2010-12-30 @ 16:35:39
URL: http://vonnes.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0