Bus-svara i telefon?

Fast är det det egentligen?
Det är ju bara telefonförsäljare som ringer på fast lina nu för tiden...
Idag då jag varit hemma har det ring 3 telefonförsäljare... En ville dyvla på mig tvättmedel...
Sedan ringde det ett mycket skumt nr 666 stod det på displayen... Undrade först vad detta nr kunde vilja mig?
Men så tänkte jag lite tvärs om... Ni vet ibland när det ringer och man bemödat sig att kliva ur sköna soffan eller fåtöljen så är det ingen i andra änden... Jag svarade men svarade inte:) Alltså jag tryckte på luren som för att svara, men jag sa ingenting, jag var helt knäpptyst. Då hördes först en harkling, sedan ett litet hallå (jag sa fortfarande ingenting) sedan la de på luren ... Kände det som en omvänd busringning... Det hände en gång till, med samtal från "långt-bort-i-stan" nr...och då började killen tom presentera sig (var han ringde från osv...) och han sökte Raoul... Men jag pratade aldrig då heller, så mitt i meningen blev han tvärtyst och la på luren... Nästan så det blev lite roligt att driva med dem... Satt som på nålar och väntade att det skule ringa igen, men det gjorde det aldrig. Lite besviken faktiskt. Jag har ju haft så tråkigt hela dagen...



Kommentarer
Postat av: Vonne

Haha måste jag testa! ;)

2010-12-03 @ 09:12:13
URL: http://vonnes.blogg.se/
Postat av: Sara

-ASG-



Ja jäklar vad du måste ha haft tråkigt... Bästa lässtunden för idag måste jag tillstå!



2010-12-03 @ 15:20:48
URL: http://vogelberga.blogspot.com
Postat av: ansepanse

hahaha - kul läsning

kramar

2011-02-10 @ 21:40:44
URL: http://kinaguld.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0